OS och foton

Eftersom dagens planer som sagt blev avbokade spenderades istället en stor del av dagen framför TV'n för att kolla fälttävlanfinalerna.
Jag tycker att det Svenska laget gjrode en kanoninsats med tanke på omständigheterna (två hästar blev ju skadade igår så endast tre ekipage kunde slutföra alla grenar). En fjärdeplats är ju faktiskt inte helt fel.
Måste bara få påpeka hur fula Englands hjälmar var! Det såg ut som vanliga enkla jockeyhjälmar men så hade de satt hjälmskydd och självka skärmen slutade mitt på huvudet. Svårt att förklara, snyggt var det inte.

(Kass bild, men ni som inte såg kanske får en liten aning om hur det såg ut iallafall)
Jag och Kalle





På förmiddagen gick jag iallafall bort till hästarna och knäppte lite kort. Lite svårt när man har en kalle på axeln men jag får väl vara glad att det är sociala hästar.
Lägger upp några bilder här, fler finns på min bilddagbok (lozzan.bilddagboken.se).





Nogge
Nogge
Romulus
Kalle

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback