I spy with my little eye, something beginning with Å...

Åhlenshuset!

Genom en tråd på bukefalos.com upptäckte jag idag Åhlenshuset.
Som de flesta kanske vet är Åhlens en affär där de säljer bland annat heminredningsgrejer och nu har de allttså skapat en funktion där man kan inreda en lägenhet. En så länge kan man bara inreda vardagsrum och sovrum, men hur kul låter inte det?
Det var lite synd att det inte fanns önnu fler grejer, de sakerna som fanns var kanske inte riktigt min stil. Jag hade gillar att se lite fler och starkare färger att bryta av det hela med, men det var riktigt kul ändå. Har bara hunnit skapa två rum än så länge och de blev väl lite sådär. Det var ju så svårt att välja (och ändå tjatar jag om fler saker)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback