Hemma igen

Då var man tillbaka efter en liten shoppingrunda. Skönt att ha det gjort! Tyvärr har jag ju inte allt jag behöver så jag måste väl åka snart igen...
Jag måste vara den enda tjejen i världens som inte gillar att handla. Jag älskade det när jag var yngre men nu känner jag bara ångest. Ångest för att kläderna inte passar, för att det inte finns något snyggt, för att man gör av med en massa pengar... Jag hoppas verkligen att det försvinner snart.
Jag slapp iallafall slösa pengar på att ladda tågkortet. Pappa började inte förren på eftermiddagen så jag åkte med honom in till Linköping och åkte hem med mamma nät hon slutade jobba.

Tillbaka till shoppingen, till slut blev det iallafall en jättesöt t-shirt från Cubus för 99:-, ett linne från H&M 69.50:- och en skjorta från ONLY för 299,95:-. Köpte även en bok, Tusen Strålande Solar av Khaled Hosseini och en ansiktstvål ("Babyface") från Lush.
Jag är väl lite osäker på om jag ska behålla skjortan eller inte. Jag vet inte om jag passar i den. Så är det ju, det hjälper inte hur snyggt ett plagg är, ser man konstig ut i det är det ju inget att ha. Men vi får se...



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback