Härliga höst och scones

När jag var ute och gick förut slog det mig hur härlig hösten kan vara. Det blåste en del, men var samtidigt sol blandat med lite småmoln och runt 21 grader. Samtidigt blir jag ju lite smådeprimerad när jag tänker på att det faktiskt är sommar men jag försöker skjuta bort den tanken, för det kändes verkligen som höst och det är så jag vill att den ska vara. Inte regnig, grå, kall och mörk.
Något annat kul med dagen är att vi fick hem en scanner, närmare bestämt en CanoScan LiDE 600F. Ska bli kul att äntligen kunna scanna in bilder och negativ.

Blir bara ett litet kort inlägg idag. Jag har nämligen en plåt scones i ugnen och det blir väl snart dags att ta ut dem tror jag (så duktig är jag på att baka, haha).


=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback