Batterier och laddare

Idag kom ett litet paket till pappa fullt med diverse batterier och en ny (bättre) laddare. Precis den laddaren jag hade planderat att köpa när studiebidraget kommer och det visste han. Visst, jag kan använda den så mycket jag vill och jag behöver ju inte betala nu, men iallafall. Jag ville ju ha den för mig själv (gnäller som den lilla ungen jag är)!
Ajja, det är inte mycket att göra åt.

...men såklart måste jag klaga lite till. För nu har vi fräsha batterier till vågen också. Det har vi väl inte haft på två år tror jag men det är inget jag har saknat. Jag mår psykiskt dåligt av att se den där j**** glasplattan. Glöm att jag tänker ställa mig på den. Eller så kommer jag att göra det fem gånger om dagen som jag gjorde förr. Då kanske batterierna tar slut fortare...och jag slipper den ett tag till.
Ibland är jag för smart!

(här skulle det ha varit en bild på laddaren, men tyvärr verkar det inte funka att ladda upp den just nu så ni får väl ta och förställa er den.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback